رضا ناصحی: کسر 6 امتیاز مثل یک کابوس بود، دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: احتمال کسر شش امتیاز از پدیده مثل یک کابوس بود که خدا را شکر این خطر از کنار تیم ما رد شد.

رضا ناصحی: کسر 6 امتیاز مثل یک کابوس بود، دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا گردد

رضا ناصحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پدیده بعد از واگذاری مالکیت این باشگاه گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. باید از آقای حمیداوی تشکر کنیم که در این شرایط سخت، مالکیت باشگاه پدیده را بر عهده گرفت. در همین یکی دو هفته هم بحث کسر شش امتیاز از پدیده مثل یک کابوس بود که خوشبختانه این خطر از کنار تیم ما عبور کرد تا با آرامش بیشتری در فکر آغاز نیم فصل دوم باشیم. حالا تیم مدیریتی باشگاه در کوشش است تا بهترین شرایط ممکن را در تیم پیاده کند.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با ابراز تأسف از جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم تأکید کرد: خلعتبری از دوستان خوب من است و برای او آرزوی موفقیت دارم. دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا گردد، ولی تصمیم این بازیکن در نهایت جدایی از پدیده بود که باید به تصمیمش احترام بگذاریم. من برای خلعتبری در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند در این فصل در لیگ برتر یا جام حذفی قهرمان گردد، گفت: چیزی در این زمینه قابل پیش بینی نیست. نتایج ما در نیم فصل اول فوق العاه بود و هدف مان این است که همین جهت را جلو برویم. پتانسیل فنی تیم ما بالاست و کوشش می کنیم تا در نهایت بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم و امیدوارم در انتها فصل حداقل یک جام به طرفداران پدیده هدیه بدهیم. امیدوارم پدیده فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4472

به "رضا ناصحی: کسر 6 امتیاز مثل یک کابوس بود، دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا ناصحی: کسر 6 امتیاز مثل یک کابوس بود، دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید