علوی: افراد متخصص باید به روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام بگذارند

به گزارش مهسان بلاگ، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مدیران بازنشسته که دارای تخصص و تعهد هستند، می توانند به عنوان مشاور به مدیران جوان یاری نمایند.

علوی: افراد متخصص باید به روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام بگذارند

سیداحسن علوی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت احترام و اجرایی کردن روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام کرد: اگر ما می خواهیم شاهد جوان گرایی و اشتغال جوانان و به کارگیری مدیران به روزتر باشیم باید همگی به روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام بگذاریم و برای کسی تبعیض قائل نشویم.

وی در ادامه اعلام کرد: مدیرانی که در سن بازنشستگی هستند باید جا را برای جوانان خالی نمایند. در عین حال کشور احتیاج به افراد حکیم دارد یعنی فردی که هم علم و تخصص و هم تجربه دارد. بنده خودم از افرادی بودم که به قانون منع به کارگیری بازنشستگان رای دادند ولی معتقدم که باید جابه جایی در مدیران عالی با تدبیر انجام گردد.

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: مدیران بازنشسته می توانند به عنوان مشاور در کنار مدیران جوان در پیشبرد اهداف کشور موثر واقع شوند. عده ای از افراد در عین حال که دارای تجربه و تخصص هستند اما سن آنها بالا است و حتی نمی توانند مشاور خوبی باشند. ما باید برای مشاورین نیز پارامترهایی تعریف کنیم.

علوی توضیح داد: مشاورین نیز باید افرادی باشند که در طول خدمت خود صادق بوده و در عین حال دارای تخصص و تعهد باشند. از نظر من یک مدیر ایده آل و همچنین یک مشاور باید دارای ارزش های ماهوی و قابلیت باشد.

وی در سرانجام گفت: امروز ضربه ای که ما خورده ایم به دلیل این است که مدیران ما یا دارای تخصص نیستند و یا دارای تعهد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2560

به "علوی: افراد متخصص باید به روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوی: افراد متخصص باید به روح قانون منع به کارگیری بازنشستگان احترام بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید