محمدحسین محبی: مسائل، رسول خادم را خسته کرد

به گزارش مهسان بلاگ، عضو شورای فنی کشتی آزاد ایران معتقد است، خستگی، مسائل اقتصادی فدراسیون کشتی و انتقادها از عملکرد ضعیف در مسابقات بوداپست باعث شد تا خادم از ریاست این فدراسیون استعفاء دهد.

محمدحسین محبی: مسائل، رسول خادم را خسته کرد

محمدحسین محبی در گفت و گو باخبرنگار خبرنگاران، با اشاره به دومین استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی طی یک سال گذشته، اظهارکرد: این استعفاء از سوی وزارت ورزش تائید شده و بزودی با انتخاب سرپرست زمینه برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب رئیس فدراسیون کشتی فراهم می گردد.

وی بابیان اینکه رسول خادم طی پنج سال ریاست بر فدراسیون کشتی عملکرد قابل قبولی داشت، اضافه نمود: در این مدت بودجه و امکانات بسیار خوبی را به کشتی ایران آورد و زحمات زیادی را متحمل شد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه انتقاد از عملکرد ضعیف ایران در مسابقات بوداپست را از یکی از عوامل استعفای خادم مطرح کرد و گفت: اعزام پنج نفر از کشتی گیران آزادکار به این مسابقات بدون برگزاری مسابقات انتخابی انجام شد که این مسئله با انتقاد شورای فنی هم روبرو شد، اما آقای خادم نظر خودشان را اعمال کرد.

وی مسائل اقتصادی فدراسیون را از دیگر عوامل استعفاء خادم خاطرنشان کرد و یادآورشد: این مشکل در فدراسیون به گونه ای بود که نتوانستیم برای چند مسابقه کشتی گیر اعزام کنیم و حتی اعزام چند کشتی گیر به بوداپست با سختی انجام شد.

محبی بابیان اینکه کشتی ایران همواره حرف اول را در دنیا زده، تاکید نمود: طی سالهای گذشته کشورهای دیگر همچون آذربایجان و روسیه نیز در کشتی پیشرفت های بسیار خوبی نموده و رقیبان جدی برای ایران شده اند.

وی بابیان اینکه رسول خادم دیگر خسته شده بود، اضافه نمود: کشتی ایران همواره دچار فراز و نشیب های زیادی بوده و اگر خوب مدیریت گردد می تواند صندلی خود را در دنیا حفظ کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2584

به "محمدحسین محبی: مسائل، رسول خادم را خسته کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدحسین محبی: مسائل، رسول خادم را خسته کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید