پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش 1500 دانشجوی ورودی جدید در این دانشگاه اطلاع داد و گفت: از این تعداد دانشجو 60 درصد را دختران و 40 درصد را پسران شکل می دهند.

پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش خبرنگاران، محمد آقازاده در خصوص برنامه ستاد استقبال این دانشگاه برای دانشجویان ورودی جدید، اظهار کرد: ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید کار خود را از ابتدای مهر ماه جاری شروع نموده است و مطالب مربوط به معرفی دانشگاه، معاونت ها، مدیران گروه و فعالیت های تشکلی دانشجویان در ستاد استقبال به دانشجویان و خانواده های آن ها ارائه می گردد.

وی اضافه نمود: دانشجویان در ستاد استقبال با فعالیت های دانشجویی مانند فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی، مشاوره، تشکلی، صنفی و ... آشنا می شوند و اساتید راهنما نیز با حضور در محل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید کوشش دارند تا سئوالات آموزشی این دانشجویان را رفع نمایند.

آقازاده افزود: کانون های فرهنگی، تشکل های اسلامی، انجمن های علمی، شوراهای صنفی، نشریات دانشجویی و واحد مشاوره همتایاران دانشگاه هر کدام در این ستاد دارای غرفه ای برای معرفی خود به دانشجویان و جذب آن ها هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اعلام کرد: در مراسم روتینی که تحت عنوان جشن ورودی های جدید هر ساله در دانشگاه برگزار می گردد، از دانشجویان و والدین آن ها دعوت گردیده و آئین نامه و مقررات دانشگاه برای حضار بیان می گردد و در ادامه معاونت های مختلف دانشگاه به معرفی خود و مسئولیتی که در قبال دانشجویان بر عهده دارند، می پردازند.

آقازاده اضافه نمود: در ادامه فرصتی در اختیار مسئولین تشکل های مختلف دانشجویی که تمامی این برنامه ها با مدیریت دانشجویان و فعالیت دانشجویان فعال در دانشگاه اجرایی می گردد، داده خواهد شد تا در زمان تعیین با معرفی حوزه فعالیتی خود دانشجویان را بر اساس توان و علاقه جذب فعالیت های خودجوش دانشجویی نمایند.

وی از توزیع فرم های واحدهای مختلف دانشگاه از جمله واحد مشاوره در میان دانشجویان اطلاع داد و گفت: این فرم ها جهت آشنایی با توان و استعدادهای خاص دانشجویان لحاظ گردیده است تا با شناسایی توانمندی های دانشجویان بتوانیم در زمینه های مختلف امکان بروز و شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم.

بر اساس این گزارش، کلاس های آموزشی برای دانشجویان قدیمی دانشگاه از 20 شهریور ماه شروع گردیده و دانشجویان ورودی جدید نیز از شنبه هفتم مهرماه کلاس های آموزشی خود را شروع می نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1775

به "پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش 1500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید