بایدن در هیوستون با خانواده جورج فلوید ملاقات می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه موج سواری بر اعتراضات ضدنژادپرستی در این کشور میخواهد روز دوشنبه با خانواده جورج فلوید در هیوستون ملاقات کند.

بایدن در هیوستون با خانواده جورج فلوید ملاقات می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میخواهد با خانواده جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی که اخیرا به دست یک پلیس سفید پوست به طرز وحشیانه به قتل رسید و موجبات اعتراضات گسترده در آمریکا را فراهم کرد ملاقات و گفت وگو کند.

براساس گزارش ایندیپندنت، بایدن که این روزها نقدها خود علیه دونالد ترامپ در زمینه نحوه مدیریت اعتراضات را به شدت افزایش داده است میخواهد روز دوشنبه به هیوستون در تگزاس سفر کند و در آنجا به طور خصوصی با خانواده جورج فلوید ملاقات کند و به طور شخصی و حضوری پیغام تسلیت خود را بیان کند.

روز دوشنبه قرار است مراسم خاکسپاری جورج فلوید در هیوستون انجام گردد. منابع رسانه ای نزدیک به بایدن می گویند که ملاقات او با خانواده فلوید خصوصی است و خللی در ترتیبات امنیتی مراسم تشییع ایجاد نخواهد کرد.

یک سخنگوی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا به شبکه سی بی اس گفته، بایدن همچنین قرار است یک پیغام ویدئویی به مناسبت خاکسپاری فلوید وهمزمان با آن منتشر کند.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک روز پس از برگزاری اعتراضات ضد نژادپرستی در ایالت دلاوِر در آن محل حاضر شده بود و عکس یادگاری گرفت.

بعضی این اقدامات بایدن را موج سواری وی بر روی اعتراضات نژادپرستی و در راستای کمپین انتخاباتی او می دانند.

م

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51582

به "بایدن در هیوستون با خانواده جورج فلوید ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در هیوستون با خانواده جورج فلوید ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید