ترکیب استقلال شبیه چرخ و فلک

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال نسبت به بازی قبل خود مقابل صنعت نفت آبادان 3 تغییر را درترکیب خود ایجاد نموده تا وینفرد شفر همچنان در راس همه مربیان لیگ در تغییر ترکیب تیمش در هر بازی لقب بگیرد.

ترکیب استقلال شبیه چرخ و فلک

به گزارش خبرنگاران ، ترکیب استقلال برای بازی با سپیدرود رشت درقیاس با بازی هفته قبل مقابل صنعت نفت آبادان باز هم تغییرات محسوسی داشت. این رویه ای است که وینفرد شفر از ابتدای فصل تا کنون بارها آن را تکرار نموده است. شفر درواقع در هیچ یک از بازی های این فصل ترکیب تیمش را بدون تغییر نگذاشته و این بار نیز درحالی که پیش بینی می شد به واسطه بردهای اخیر مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان، ترکیب دست نخورده باقی بماند اما این بار نیز تغییراتی درترکیب انجام شد. حال شاید اگر تغییرات اجباری باشد نگردد با آن انتقادی وارد کرد اما غالب تغییرات شفر فنی است و او همچنان ترجیح می دهد روی همین محور ایجاد تغییر درترکیب تیمش پیش برود. نکته مهم درباره ترکی استقلال بازی دادن دوباره به سیدحسین حسینی است. دروازه بانی که در هفته های اخیر خبرهای بسیاری درباره حضورش درذوب آهن شنیده می شد. بازگشت حسینی به ترکیب استقلال درحالی نگاه ها را به سمت خود چرخانده که در دیگرنقاط نیز زمین نیز بازیکنان تازه ای نسبت به بازی قبل مقابل صنعت نفت آبادان وارد ترکیب استقلال شده اند. فرشاد محمدی مهر را باید دیگربازیکنی دانست که همچون مهدی رحمتی از ترکیب اصلی استقلال بیرون رفته است. او که دربازی های اخیر نمایش نسبتا مطلوبی داشت و حتی پیش بینی می شد دربازی با سپیدرود رشت به یکی از ستاره های تیمش هم بدل گردد، این بارنیز به نیمکت ذخیره ها فرستاده شده تا وریا غفوری این شانس را داشته باشد تا دردفاع راست بازی کند. احتمالا این تغییر به خواست وریا صورت گرفته و بازیکن استقلال به جهت آنکه حضوردرجام ملت های آسیا را از دست ندهد، ازشفرخواسته تا دردفاع راست بازی کند وبهانه ای برای کارلوس کی روش باقی نگذارد. دیگر تغییری که در ترکیب اولیه استقلال چشم ها را به سوی خود می کشد بازگشت دوباره جابرانصاری است. این بازیکن که درهفته های آغازین هرگزمورد توجه وینفرد شفر قرارنداشت این بار به ترکیب اصلی فراخوانده شده است. به این ترتیب استقلال نسبت به بازی قبل خود مقابل صنعت نفت آبادان 3 تغییر را درترکیب خود ایجاد نموده تا وینفرد شفر همچنان در راس همه مربیان لیگ در تغییر ترکیب تیمش در هر بازی لقب بگیرد.

10-270

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3377

به "ترکیب استقلال شبیه چرخ و فلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب استقلال شبیه چرخ و فلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید